Kampaň ClassicM@RS Mercedes-Benz Classic
Cíl: Vytvořit pozornost s novým, výjimečným designem a představit Classic M@RS široké veřejnosti.
Média: Online, brožura, propagační předměty, HTML newsletter
Zákazník: Mercedes-Benz Classic
Cílové skupiny: Historicky zainteresovaní, zájemci o veterány, automobiloví nadšenci, novináři, zaměstnanci koncernu Daimler
Rozsah: Pilotní projekt na celostátní úrovni, poté celosvětově
Cíl: Vytvořit pozornost s novým, výjimečným designem a představit Classic M@RS široké veřejnosti.
Signifikantní zvýšení již dobrých uživatelských čísel.
Odrazový efekt na značku Mercedes-Benz.
Média: Online, brožura, propagační předměty, HTML newsletter
Jazyk: Němčina, Angličtina
Zvláštnosti: Workshop k komunikačnímu konceptu, vypracování USP, vývoj claimu za použití kreativních technik se zákazníky.
Klíčový vizuál, vytvoření databáze uživatelů, HTML newsletter